Wednesday, December 2, 2009

Hai..

Hai...... salam perkenalan kepada semua pengunjung blog saya ini...... erm.... memcuba cara baru untuk memngembangkan dan mempromosikan lagi perniagaan ini.... dalam pada tu... dapat juga bertukar-tukar pandapat dan info dengan rakan-rakan pengunjung berkaitan produk ini........ Produk ini buatan 100% bumiputra. Beroperasi di Kulai, Johor. Sekarang banyak pembinaan menggunakan batu bata jenis ini. Ia mudah di gunakan dan jika kite suka ubahsuai sendiri ia memang membantu. Antara kelebihan modular brick ini.... 1. Kualiti yang amat baik dan dijamin bermutu tinggi. 2. Disahkan IKRAM 3. Sistem komponen bangunan dia menepati Konsep Koordinasi Modular dan menyokong aplikasi IBS. 4. Mengurangkan kos pembinaan,buruh dan jangkamasa pembinaan sehingga 30%(cepat siap). 5. Bebas penyelenggaraan; maksudnya dinding tidak perlu lagi di cat atau di lepa dengan simen seperti batu bata yang sediada kini. 6. Ada pelbagai variasi warna.

2 comments:

  1. Salam..
    Apa kata, anda paparkan corak yang terdapat pada modularbrick yang syarikat anda tawarkan supaya lebih mudah bagi pelanggan untuk membuat pilihan dengan harga yang anda berikan.

    p/s: gambar modularbrick yang jelas adalah lebih baik..

    ReplyDelete
  2. full of advantages... try expanding the knowledge to the public, i believe the only problem now is they (public) dont even know about this technology. cooperate with NGO's such as CIDB, PKK etc... make a course for this tech, how its work, the price, the advantage etc... i believe this tech will provide positive reaction from public...

    ReplyDelete